Často kladené dotazy

Zde jsou odpovědi na nejčastější dotazy. Nenajdete-li zde odpověď na váš dotaz, kontaktujte nás pomocí emailu, chatu nebo skypu. Jste-li registrovaný inzerent/provozovatel webu, najdete v administraci kontaktní formulář "Podpora", který použijte pro zaslání vašeho dotazu.

Dotazy inzerentů

  • Kde najdu daňový doklad k platbě?
  • Článek: Navýšení kreditu a daňové doklady
  • Kde najdu seznam webů?
  • Blogeři Vám zašlou nabídky hned jak vložíte poptávku a hned jak dobijete kredit. To aby věděli, co od nich chcete (i podle toho se bude lišit cena) a že jim zaplatíte obratem po schválení článku.
    Blogerům šetříme čas, takže zasílají své nabídky jen inzerentům s dostatečným zůstatkem. Dejte proto pozor na to, že když kredit vyčerpáte, už Vaši poptávku neuvidí další a nemohou Vám zaslat nabídky. Ve službě je aktuálně 793 webů.
  • Co když si nevyberu? Vracíte kredit?
  • Stačí napsat na interní podporu, že chcete vrátit nevyužitý kredit. Do 3 pracovních dnů vám zašleme dobropis k potvrzení zaúčtování a posléze peníze zpět na Váš účet. O nevyužitý kredit lez požádat až rok od posledního přihlášení.
  • Kolik článků je potřeba?
  • Článek: Kolik článků si mám nechat napsat?
  • Jak dobít konto?
  • Článek: Navýšení kreditu inzerenta – v krocích
  • Moje poptávka není aktivní?
  • Pokud v přehledu vedle poptávky máte zelenou fajfku, je poptávka vypnuta. Kliknutím na zelenou fajfku poptávku aktivujete, kliknutím na červený křížek ji zase vypnete.
  • Co by mělo obsahovat zadání poptávky po článcích?
  • Měli byste popsat, o čem má článek být, jaký má mít rozsah. Má-li to být článek nebo recenze. Poskytněte webům co nejvíce informací o vašem zboží nebo službě. Zadání poptávky je to nejdůležitější vodítko pro weby k napsání správného článku. Více v článku Koncept poptávky rozhodne o její úspěšnosti

=> Registrovat se jako inzerent <=

Dotazy provozovatelů webů

  • Zapomněl jsem heslo?
  • Přihlašte se špatným heslem a systém vám nabídne nastavení nového hesla. Obnovení hesla probíhá dvoukolově. Nejprve přijde email pro změnu hesla a poté email pro aktivaci účtu po změně hesla.
  • Jak mohu požádat o výplatu?
  • Článek: Výplata provize webům.
  • Jaké jsou podmínky na web?
  • Naše pravidla pro schválení webu:
    1) Web na začátek, prostředek, ani konec článku neumisťuje další reklamní prvky,
    2) Web má historii minimálně rok,
    3) Web je pravidelně aktualizován (min. 1 článek týdně.),
    4) Web má více jak 50 článků,
    5) Web nepublikuje okopírovaný nebo duplicitní obsah,
    6) Web může být na subdoménách a v podadresářích,
    7) Web vč. článků musí indexovat vyhledávač,
    8) Web není zaměřený čístě na PR články,
    9) Weby, které mají velký počet odmítnutí inzerenty, budou z PlaCly automaticky odstraněny,
    10) Web na požádání poskytne statistiky návštěvnosti.
  • Inzerent mi nechce proplatit článek?
  • Napište to do připomínek k článku a klikněte na tlačítko "Arbitráž". Arbitr rozhodne o proplacení článku.
  • Kam zmizel můj web?
  • Weby jsou průběžně kontrolovány. Pokud váš web neplní podmínky, je automaticky vyřazen. O jeho vyřazení může rozhodnout mnoho faktorů včetně vysokého počtu odmítnutí inzerenty, velkého počtu storn akceptací, stejně tak vypínáme weby, jejichž provozovatelé se dlouho do PlaCly nepřihlásili, aby si inzerenti mohli být jisti, že na jejich článcích se začne ihned pracovat.

=> Registrovat se jako bloger <=